Klanttevredenheid

Voorjaar 2022 hebben we ons jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek uitgezet. We danken eenieder hartelijk voor het invullen van de vragenlijst. In totaal hebben 152 mensen de vragenlijst ingevuld; dit is een hoge score t.o.v. de 67 mensen die de lijst vorige jaar invulden. Het rapportcijfer van onze gehele dienstverlening is afgerond een 8. Dat is een mooi resultaat. Uiteraard streven we naar continue verbetering en zouden het fantastisch vinden als we volgende keer, met jullie verbetersuggesties uitkomen op een hogere score. Omdat een score ook niet alles zegt, hebben we veel open velden in onze vragenlijsten verwerkt, waar veel toelichting is gegeven. Het Klanttevredenheidsonderzoek is een moment van reflectie, maar wij staan uiteraard het hele jaar open voor feedback en suggesties.

Waarin blinken we uit?

  • Persoonlijke betrokkenheid, werken vanuit aandacht
  • Kundigheid en flexibiliteit van adviseurs
  • Actueel en gevarieerd aanbod, goed ingespeeld op Corona, NPO-gelden
  • Begeleiding is ontwikkelingsgericht; er wordt ook gekeken naar wat goed gaat
  • Opleidingstak is goed ontwikkeld


Wat kan beter?

  • Prijs-kwaliteit
  • Communicatie kan soms wat handiger
  • Verschil tussen de adviseurs is erg groot